1. Cum pot plasa o comanda?
In acest moment, platforma Elegance Decor permite 3 modalitati de a efectua o comanda.
Pentru comanda online, intra pe pagina unui produs pe care doresti sa il comanzi si apasa butonul "Adauga in cos". Dupa alegerea produselor, vei putea vizualiza continutul cosului, fie din pagina care se va deschide automat, fie apasand butonul de "cos" din coltul dreapta sus al site-ului. In pagina nou deschisa, ai posibilitatea de a schimba cantitatea si de a sterge un produs din cos. In urma acestor actiuni, poti trece la "Pasul urmator" - identificarea sau continuare ca vizitator. Alege una din modalitatile de transport si pe cea de plata. Acestea fiind completate, poti "Trimite comanda" pentru a finaliza procesul. Ulterior, vei primi pe email confirmarea inregistrarii comenzii. Dupa plasarea comenzii, in maximum 48 de ore un reprezentant Elegance Decor te va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii.
Pentru comenzile online, exista mai multe avantaje: rapiditate in plasarea comenzii, inregistrarea comenzilor la orice ora, rezervarea produselor comandate.
Daca doresti sa intri in legatura cu unul dintre consultantii nostri, ne poti contacta la numarul de telefon: 031 421 66 81 / 0722 309 650 de luni pana vineri, in intervalul orar: 9:00 - 18:00 si sambata in intervalul 09:00 - 16:00 (doar pentru showroom-ul din Expotop - Valea Cascadelor, 23, stand F9)
In cazul in care doresti sa afli mai multe despre produse si sa vezi cum sunt puse in opera intr-o amenajare de interior, te asteptam in showroom-urile noastre:
Aici, vei fi preluat de un consultant care iti va oferi toate detaliile si va asculta visele tale incercand sa le transforme in realitate.
2. Cum anulez o comanda?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul: 031 421 66 81 sau la adresa de e-mail contact@elegance-decor.ro.
3. Cum pot plati o comanda?
Exista mai multe optiuni de plata pe care ti le punem la dispozitie. Poti opta pentru: - plata online cu cardul, prin Mobil Pay sau EuPlatesc;
- plata in rate;
- prin ordin de plata in baza unei facturi emise;
- numerar ramburs prin intermediul curierului;
- numerar in showroom-ul Elegance Decor din Bucuresti.
In cazul in care plata online a fost refuzata, verifica cu banca emitenta a cardului daca platile online sunt activate, daca esti inscris in programul 3D Secure si daca ai fonduri suficiente. Revino cu o comanda dupa ce ai primit confirmare din partea bancii ca problema a fost rezolvata. Daca situatia persista, te rugam sa ne contactezi pentru a gasi o alta solutie de plata pentru tine. In momentul in care un client doreste sa faca o plata online, este redirectionat pentru plata pe site-ul operatorului de plati, printr-o transmisiune securizata.
4. Care sunt modalitatile de transport si timpul de livrare?
Elegance Decor propune clientilor sai doua modalitati de livrare a produselor:
- prin Dragon Star => timpul de livrare este de 2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii.
- ridicarea produselor din depozitul nostru (str. Doina, nr. 9, sector 5, Bucuresti) => In acest caz, te rugam sa ne contactezi telefonic in prealabil la numarul numerele de telefon 031 421 66 81 pentru instiintare.
- transport privat, pentru situatiile in care s-ar periclita integritatea produselor (de exemplu in cazul profilele de fatada); clientul va fi instiintat in prealabil de aceasta solutie si se va programa livrarea astfel incat sa fie cineva in locatie la momentul livrarii.
5. Care sunt costurile de transport?
Costul transportului prin curier este calculat in functie de volumul si gretutatea comenzii.
Ridicarea produselor din depozitul Elegance Decor este gratuita.
Costurile transportului privat depind de volumul si greutatea produselor astfel incat acesta va fi comunicat in prealabil clientilor nostri si doar dupa ce este confirmat va fi trimisa marfa prin aceasta solutie.
6. Cine se ocupa de montarea produselor?
Daca ai nevoie de ajutor in acest sens, iti putem recomanda echipe specializate in montarea profilelor decorative. Pentru a afla mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la nr de telefon 031 421 66 81
7. Care este politica de retur?
Avem incredere in calitatea produselor noastre, de aceea acceptam returnarea acestora, fara penalitati sau invocarea vreunui motiv, in maximum 14 zile calendaristice de la livrare, completand formularul de retur. Returul produselor se poate face prin serviciul de curierat rapid sau in depozitul Elegance Decor din Strada Doina, Nr. 9, sector 5, Bucuresti. Costurile aferente transportului sunt suportate exclusiv de catre client.
Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, cu toate accesoriile. Returnarea produselor nu este obligatorie sa se realizeze in ambalajul original.
Cazurile in care returul poate fi refuzat:
- Produsele care au fost folosite sau prezinta urme de deteriorare, zgarieturi, murdarie etc.
Produsele care nu se afla in stoc si sunt aduse pe baza unei comenzi nu pot fi returnate.
In cazurile enumerate mai sus, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea sau neacceptarea returului. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unui abuz, cum ar fi retururile repetate din partea aceluiasi client.
Plata aferenta returului se efectueaza in maximum 30 zile calendaristice de la data emiterii facturii de retur.
Nota: Orice conflict aparut intre Elegance Decor si client se va solutiona pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale urmand ca solutionarea lui sa depinda de competenta instantelor judecatoresti.
8. Cum pot vedea fizic produsele Elegance Decor?
Daca doresti sa testezi materialele si texturile sau doresti sa vezi cum arata produsele pe care le comercializam, ai la dispozitie mai multe variante:
- Programeaza o intalnire in cadrul showroom-ului nostru din Bucuresti;
- Solicita serviciile noastre de consultanta si, in functie de complexitatea proiectului, putem veni la tine cu mostre, cataloage si alte materiale necesare: 031 421 66 81.
- Solicita mostre de produse prin intermediul magazinului online. Pentru produsele care au pe pagina un buton denumit „Solicita mostra”, putem trimite mostre gratuite, contravaloarea transportului fiind suportata de catre tine.