1. Cum comand?

Pe calea care iti este mai la indemana:

  • comanzi online
  • la telefon: 0742.031.006 sau 0722.309.650
  • vii la showrom  si faci comanda personal

2. Cum fac plata?

Exista mai multe optiuni:

  • online cu cardul
  • ramburs curierului (in cazul in care intreaga marfa comandata se afla in stoc)
  • prin ordin de plata in baza unei facturi proforme emise.

Dupa plasarea comenzii, in maxim 48 de ore, un reprezentant al firmei Elegance Decor te va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii.

3. Cum verific daca produsele sunt in stoc?

In pagina fiecarui produs este specificat termenul de livrare ce poate varia intre 24 de ore si 3 saptamani.
Insa, in functie de cantitate/ conditii meteo/ disponibilitate la furnizor, produsele pot ajunge in maxim 4 saptamani (20 zile lucratoare). In acest caz, clientii nostri vor fi anuntati in prealabil.

4. In cat timp primesc produsele?

Daca produsele sunt pe stoc si faci comanda pana in ora 12:00, iti livram produsele a doua zi, prin curier rapid, indiferent de localitate. Daca dai comanda dupa ora 12:00, aceasta va ajunge la tine prin curier rapid intre 48-72 de ore.

Daca produsele nu sunt pe stoc, termenul de livrare este cel specificat in pagina fiecarui produs. In situatia in care combini produse cu termene de livrare diferite, termenul de livrare al comenzii este termenul maxim din produsele alese.

5. Cum se livreaza produsele?

Livrarea se face atat la nivel national, cat si international prin curier rapid (Fan Courier).

Exista si optiunea de a ridica personal produsele comandate de la depozitul nostru din strada Doina, Nr. 9, sector 5, Bucuresti (in acest caz te rugam sa ne contactezi in prealabil telefonic la numerele 0722309650 / 0742031006 pentru instiintare).

6. Cat costa transportul?

Costul transportului realizat prin Fan Courier variaza in functie de volumul si greutatea marfii, acest cost fiind vizibil in cosul de cumparaturi.

7. Cine monteaza produsele?

Multe dintre produsele noastre sunt unice pe piata romaneasca si sunt recunoscute ca fiind inovative pe piata internationala. Si nu multi mesteri se pricep sa le monteze corect.

Tocmai pentru a ne asigura ca oferim servicii calitative complete clientilor nostri, colaboram cu echipe specializate in montarea produselor. Au mers la pregatire la fabricile furnizorilor nostri si au fost instruiti acolo sa monteze si sa aplice produsele exact asa cum si-a dorit cel care le-a proiectat. Pentru a intra in legatura cu echipele de montaj colaboratoare, ne poti contacta aici.

Daca vrei sa te convingi de calitatea lucrarii, uita-te pe proiectele facute de noi  sau vino la noi la sediu, sa le vezi montate. Te asteptam cu interes.

8. Cat costa montajul?

Costul manoperei depinde de produs pentru ca unele sunt mai pretentioase si e nevoie de mai multe etape, cum e cazul panourilor 3D. Altele se pot aplica mai usor, dar e nevoie de putina rabdare la finisare, cum e cazul profilelor decorative. De asemenea, mai luam in considerare si cantitatea sau suprafata de montare.
De aceea cel mai bine este sa ne trimiti un mail, sa ne dai un telefon sau, daca poti, sa vii la noi pentru o discutie despre costurile de montare.

Pretul maxim de montare al profilelor decorative este de aproximativ 15-20 lei/ml, iar in functie de cantitatea totala, dificultatea lucrarii (cat de inalt este profilul, ce tip de profil este – cornisa de tavan, plinta de parchet sau brau decorativ; cate colturi si implicit cate taieri la 45 de grade sunt necesare; daca profilul este cu model sau fara model, etc) pretul poate varia.

Pretul maxim de aplicare al vopselii/tencuielii decorative este de aproximativ 70-90 lei/mp, iar in functie de suprafata totala, calitatea suportului (a finisajului peretelui), locatia lucrarii, efectul dorit, pretul poate varia.

Pretul maxim de aplicare al tapetului/fototapetului este de aproximativ 30-40 lei/mp, iar in functie de suprafata totala, calitatea suportului (a finisajului peretelui), locatia lucrarii, pretul poate varia.

Iti recomandam sa iei legatura direct cu echipele de montaj, iar pentru asta ne poti contacta aici.

9. Cum procedez daca doresc sa returnez produsele?

Avem incredere in calitatea produselor noastre si de aceea acceptam returnarea acestora, doar in cazul produselor aflate in stoc, fara penalitati sau invocarea vreunui motiv in maxim 14 zile calendaristice de la livrare, completand formularul de retur.

Returul produselor se poate face prin serviciul de curierat rapid (costurile aferente transportului sunt suportate exclusiv de catre client) sau la depozitul firmei Elegance Decor din Strada Doina, Nr. 9, sector 5, Bucuresti.

Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original, cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit).

In cazul in care produsele sunt deteriorate ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

10. Cine suporta cheltuielile pentru retur?

In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate exclusiv de catre client. Produsele returnate trebuie sa fie insotite de o copie a facturii de achizitie cat si de alte documente emise de catre noi (aviz de insotire a marfii, proces verbal de predare – primire, etc).

11. In cat timp primesc banii in cazul uui retur?

Plata aferenta returului se efectueaza in maxim 30 zile calendaristice de la data emiterii facturii de retur.

12. Exista produse care nu se pot returna?

  • Produsele nu mai au ambalajul original in care au fost livrate
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
  • Produsele care au fost folosite sau prezinta urme de deteriorare, zgarieturi, murdarie etc.

De retinut!
In cazul in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate si documente lipsa ne rezervam dreptul de a decide acceptarea sau neacceptarea returului.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (retururi repetate de la acelasi client).

Nota: Orice conflict aparut intre Elegance Decor si client se va solutiona pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale urmand ca solutionarea lui sa depinda de competenta instantelor judecatoresti.

13. Nu am primit factura/certificatul de garantie. Cum intru in posesia acestora?

Daca in momentul receptiei constati lipsa facturii sau a certificatului de garantie al produsului, te rugam sa ne anunti in maxim 48 de ore de la primirea produselor, pe adresa de email contact@elegance-decor.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

14. Am primit coletul incomplet. Cum procedez?

Trimite-ne un mesaj in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului la contact@elegance-decor.ro, cu datele comenzii in care sa ne comunici ce produse iti lipsesc, si asteapta sa fii contactat.

15. Am primit produsul deteriorat. Cum procedez?

Trimite-ne un mesaj in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului pe adresa de e-mail:  contact@elegance-decor.ro , in care sa ne aduci la cunostinta acest lucru. Vom verifica si te vom contacta.

16. Am primit un alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit un alt produs, te rugam sa ne anunti telefonic sau prin e-mail in maxim 48 de ore de la receptia coletului.

17. Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, in cazul in care ai un retur aprobat, suma aferenta acestuia poate fi folosita pentru achizitionarea altui produs. Daca produsul este mai ieftin decat cel comandat initial iti returnam diferenta, daca este mai scump vei achita tu diferenta. Te rugam sa ne contactezi in vederea unei comenzi sau sa trimiti un mail pe contact@elegance-decor.ro .

18. Cat timp am la disozitie pentru a ridica un produs din depozit?

Produsul ramane rezervat pentru tine 7 zile calendaristice dupa care se va storna. In cazul in care doresti prelungirea acestui interval, te rugam sa ne anunti printr-un mail la contact@elegance-decor.ro . Daca produsul a fost achitat in avans, plata aferenta acestuia va fi restituita in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anularii.

19. Am incercat sa platesc online, dar plata imi este refuzata. Ce trebuie sa fac?

Te rugam sa verificati cu banca emitenta a cardului daca ai platile online activate, daca esti inscris in programul 3D Secure si daca ai fonduri suficiente.

Revino cu o comanda dupa ce ai confirmare din partea bancii ca problema a fost rezolvata.

In cazul in care situatia persista, te rugam sa ne contactezi pentru a gasi o alta solutie de plata pentru tine.
In momentul in care un client doreste sa faca o plata online, este redirectionat pentru plata pe site-ul operatorului de plati, printr-o transmisiune securizata.

20. Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

  1. Rapiditate in plasarea comenzii, intrucat dupa logarea in cont datele de contact (nume, adresa, numar de telefon) raman salvate in cont.
  2. Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor.
  3. Rezervarea produsului comandat (in cazul in care stocul este suficient).

21. Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele:  0722.309.650 / 0742.031.006 sau la adresa de e-mail office@elegance-decor.ro. Din momentul in care produsele au fost facturate si au intrat in circuitul de livrare, acestea nu mai pot fi anulate sau modificate.

Va recomandam sa ne contactati cat mai rapid dupa plasarea comenzii, astfel incat sa putem preintampina livrarea marfii.

22. Doresc o mostra de produs pentru a ma convinge asupra calitatii inainte de a cumpara. Cum intru in posesia ei?

Pentru anumite categorii de produse putem trimite mostre gratuite (se achita doar contravaloarea transportului de catre client), aceste produse au in pagina lor un buton denumit „Solicita mostra”.

Pentru profilele decorative de interior si fatada (numai pentru profile liniare) se pot trimite pana la 5 tipuri diferite de mostre.

23. Unde vezi produsele?

Vrei sa vezi cum arata ele, cum ar arata casa redecorata asa, vrei sa pui mana pe material, poate sa il vezi pe o suprafata mai mare. Pentru asta, noi avem mai multe optiuni, fiecare potrivita fie cu etapa de cautare in care esti, fie cu timpul tau:

  • Te uiti pe site, in prezentarea online amanuntita a produselor.
  • Stabilim impreuna o intalnire in showroom-ul din Bucuresti, pentru a vedea mai multe produse potrivite proiectului tau de renovare.
  • Soliciti serviciile noastre de consultanta si in functie de complexitatea proiectului pe care o stabilim impreuna, putem veni noi la tine cu mostre, cataloage si alte materiale necesare.
  • Poti solicita mostre de produse care vor fi trimise prin curier catre adresa ta in 24-48 de ore de la momentul comenzii.

24. Cum te ajutam cu consilierea?

Nu stii exact ce sa alegi: ce se potriveste mai bine ca textura sau model. Aici intervenim noi, cu un ajutor pe partea de consiliere. Avem consultanti de vanzari special pregatiti pentru serviciul de consiliere. Deplasarea la locatie a unui consultant Elegance Decor si implicit consultanta in alegerea produselor se face contra cost, suma fiind 250 lei (Tva inclus), serviciu disponibil pentru Bucuresti si judetele alaturate. In cazul in care locatia proiectului nu se afla in aceasta zona, ne putem deplasa pentru consultanta, tariful aferent fiind comunicat in prealabil in functie de distanta si timpul alocat.

25. Care sunt domeniile in care acordati consiliere?

Domeniile in care acordam consiliere:

  • decoratiuni interioare (profile decorative, tapet, vopsea decorativa, corpuri de iluminat, panouri 3D)
  • decoratiuni pentru fatade (ancadramente, solbancuri si ornamente de fatada)

De asemenea, in cazul in care nu ai un proiect si doresti un ajutor specializat, iti putem recomanda arhitecti, designeri de interior sau echipe de profesionisti in amenajarea caselor (echipe de montaj cu experienta relevanta in aplicarea profesionala a produselor).

26. Ce ne califica pentru asa ceva?

Experienta in amenajari efective (vezi portofoliu), in furnizarea de materiale si consilierea echipelor de amenajari. Plus trainingurile facute la colaboratorii si furnizorii nostri, cat si colaborarile cu numerosi designeri si arhitecti de renume.